Re: [WINNT] Jaki darmowy, niekoniecznie lekki antywirus?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki darmowy, niekoniecznie lekki antywirus?
From: Animka <animka@to.nieja.idm.pl>
Date: Fri, 22 Feb 2019 21:54:12 +0200
W dniu 2019-02-21 o 19:22, Trybun pisze:
U mnie tyle że mam pod kontrolą system, tak cały system bo PC Tools Firewall pozwala kontrolować nie tylko dostęp do netu dla poszczególnych aplikacji. Np. jest możliwość kontroli każdej aplikacji która próbuje uzyskać dostęp do jądra. Gdy np jakiś trojan będzie próbował je modyfikować to taką operację można zablokować.

A kto z tej polskiej Pandy szpieguje? Trzeba założyć u nich konto, więc mogą sobie czyjeś pliki z komputera pobierać. Czytałam, że Panda to teraz Panda Domo, więc Ty masz jeszcze tę starą (do której też musiałeś kiedyś chyba zakładać konto).

--
animka