[WINNT] [Win 10] Punkt przywracania i system nie wstaje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [Win 10] Punkt przywracania i system nie wstaje
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Sun, 24 Feb 2019 17:57:45 +0100
Planowałem pogrzebać w ustawieniach grafiki, zrobiłem więc systemowy punkt przywracania (recovery point), pozmieniałem coś programem NVidia Power Mizer w rejestrze, nie byłem ze zmian zadowolony bo pojawiały się BSOD więc postanowiłem powrócić do staniu sprzed "grzebania". Zapuściłem przywracanie do punktu i Win 10 już nie wstaje (nawet do safe mode), przy próbie przywracania do ostatniego punktu nie można wybrać dysku (c:) do przywrócenia plików (opcja jakby wyszarzona), system proponuje opcję recovery która jednakże także po kilkunastosekundowym mieleniu nie udaje się. Spod wiersza poleceń nie widać w ogóle zawartości dysku c: (po dir nie widać żadnych katalogów ani plików na c:), jednakże dysk wyjęty i podpięty do innego kompa pokazuje całą zawartość dysku c: Nic ważnego tam nie ma w szczególności danych, ale intryguje mnie potencjalne nieszczęście przy jak najbardziej podręcznikowym zrobieniu punktu przywracania. Jest jakiś sposób żeby "ręcznie" przywrócić system do ostatnio zapisanego punktu przywracania (kopia rejestru na 99,99% jest gdzieś zapisana)?