Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.
From: "Tomasz" <tutomasz44@gmail.com>
Date: Sun, 18 Feb 2018 17:27:01 +0100

Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5a8999bf$0$662$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 18.02.2018 o 16:13, Tomasz pisze:

Co widać jak wybierzesz:
prawoklik na pulpicie > ustawienia ekranu > wyświetl właściwości karty
> przycisk "Lista wszystkich trybów" na zakładce "Karta"

Jesli wybiore tryby dla drugiego monitora to tam nie ma rozdzielczości 1920 x 1080
jest tylko 1920 x 1200 a nastepna 1920 x 1440.

A możesz zrobić zrzut ekranu?
To są tryby obsługiwane przez kartę, a nie przez monitor.
Jak Ty tam wybrałeś "tryby dla drugiego monitora"?

Może to jest jakieś uszkodzenie BIOSu czytałem gdzies że moga być takie efekty.

Aktualizacja windows raczej nie psuje BIOSu.
To nie aktualizacja popsuła wszystko tylko komputer nagle się zawiesił i nie dało sie nic uruchomić. Miałem kopię systemu w Acronis z przed roku i go wgrałem a nastepnie pozwoliłem na pelną aktualizację windowsa.
Co było przyczyną tego zawieszenia nie wiem, może awaria BIOSu?
To jest zrzut ekranu dla 2 monitora
https://www.dropbox.com/s/xj1520dvlj49ldk/Zrzut%20ekranu%202018-02-18%2017.21.15.png?dl=0
Po prostu ustawiam monitory na rozszerzenie i wybieram monitor Nr 2
--
Tomasz