Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.
From: "Tomasz" <tutomasz44@gmail.com>
Date: Sat, 17 Feb 2018 14:15:30 +0100

Użytkownik "Animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał

Poradźcie mi jak wymusić zmianę tego sterownika na oryginalny od
monitora Philipsa.

Wrzuć najpierw ten sterownik (z końcówką .inf) do Windows . Foleder inf. Potem przy zmianie sterownika wskaż i wybierz ten sterownik.

Zrobiłem jak napisałaś ale przy wyborze sterownika nie da sie podać konkretnego pliku a tylko katalog, podałem więc Foleder inf.
Komunikat był dokladnie taki sam jak przed tym:
"System Windows ustalił że jest już zainstalowany najlepszy sterownik dla tego urządzenia". Może należałoby najpierw odinstalować ten stary sterownik (2006) a potem dopiero
wskazać mu ten originalny. Czy to dobry pomysł?
Nie robiłem tego nigdy i boję się że coś skopię.
--
Tomasz