[WINNT] Problem z JDownloader 2 Beta

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Problem z JDownloader 2 Beta
From: "Zocha" <Zocha@Zofia.pl>
Date: Sun, 18 Feb 2018 05:17:11 +0100
Coś mi się przestawiło w ustawieniach JDownladera 2
Beta i teraz nie ściąga mi plików .srt.
Odinstalowałam i zainstalowałam od nowa dwukrotnie
i po drugiej instalacji nie poprosił o doinstalowanie
FFmpeg. Ściągnęłam więc ten program z Internetu
i uruchomiłam ffmpeg,.exe, ale nie wiem czy coś
się zainstalowało. Nie wiem nawet czy może to mieć
związek z moim problemem.

Wydaje mi się, że we wtyczkach mam wszystko dobrze
zaznaczone, ale napisy w postaci .srt się nie ściągają
i to dla filmów z którymi kiedyś się ściągnęły (specjalnie
spróbowałam).

Byłabym wdzięczna gdyby ktoś mógł podać jakie ma
ustawienia wtyczek dla youtube jeśli ściągają mu się pliki
.srt.

Pozdrawiam
Zocha

P.S. Przepraszam za to przypatkowe wysanie niepełnego tekstu.