Re: [WINNT] Jaki program do nagrywania CD i DVD?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki program do nagrywania CD i DVD?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 18 Feb 2018 02:36:27 +0100

Użytkownik "JU" <skasujtojuluss2009@gmail.com> napisał w wiadomości news:5a809a22$0$594$65785112@news.neostrada.pl...
Jak w temacie.
Miałem NERO ale to "kobyła".
Szukam czegoś dobrego i prostego (bezpłatnego)

Z powodzeniem używam TCBurner, wiekowa i nierozwijana wtyczka do Total Commander, radzi sobie z DVD bez problemu. Nagranie ISO z CD na DVD przebiega miękko i płyta odpala (piszę o tym, bo kiedyś próbowałem na DVD nagrać ISO z CDka i napyszczyło mi, że nie wolno). Zalecam ustawienie maksymalnego bufora, przy dzisiejszych pamięciach bezproblemowe. Overburning jest obsługiwany automatycznie - przyz większej ilości danych, niż fabrycznzie przewidziana, pyta "nadpalić?". Nie sprawdzalem z Blu-ten-tego, o, BD-DVD i BR.

--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...