Re: [WINNT] Windows i Linux

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows i Linux
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 12 Feb 2018 19:55:19 GMT
Witaj Trybun, 12 lut 2018 w
news:5a81e28c$0$556$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Z tego co widzę Visual BCD chyba nie obsługuje Linuksa, natomiast
Bo to jest program pod win - w zasadzie to taka nakładka na kosolowe
polecenie bcdedit. BCD to plik tylko windowsowy, ale można "z niego"
zabootować linuksa.

> strona //www.boyans.net/
>
>    informuje że na dzień dzisiejszy programu nie można pobierać.
>  Swoją
> drogą to trochę dziwne, jeszcze nie zdarzało mi się spotkać z takim
> komunikatem.

Nie wiem o co chodzi, pobierałem stamtąd dziś oba programy.

> Trochę pokombinowałem w programie który mam już zainstalowany
> EasyBCD, no i koniec końców pokazał się GRUB, ale w trybie
> tekstowym, a ja nie mam pojęcia jakie komendy wpisywać. Np - "boot"
> i jest odpowiedź że " jądro musi być załadowane przed
> uruchomieniem".  Jak za pomocą takiego GRUBa wystartować Linuksa,
> albo cokolwiek?

Nie znam się na linuksach :) W innym poście podałem ci prawie 100%
bezpieczną metodę na około. Przetestowane na virtualce.