Re: [WINNT] Windows i Linux

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows i Linux
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Tue, 13 Feb 2018 09:00:28 +0100
W dniu 2018-02-12 o 21:16, pueblo pisze:
Witaj pueblo, 12 lut 2018 w news:5a81f127$0$663$65785112
@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

Trochę pokombinowałem w programie który mam już zainstalowany
EasyBCD, no i koniec końców pokazał się GRUB, ale w trybie
tekstowym, a ja nie mam pojęcia jakie komendy wpisywać. Np - "boot"
i jest odpowiedź że " jądro musi być załadowane przed
uruchomieniem".  Jak za pomocą takiego GRUBa wystartować Linuksa, albo
cokolwiek?

Nie znam się na linuksach :) W innym poście podałem ci prawie 100%
bezpieczną metodę na około. Przetestowane na virtualce.

Czyli jednak gdzieś ci się ten grub zainstalował. Sprawdź
BootSectorviewer tę partycję linuksową, czy coś tam jest, czy nie jest
wyzerowane. Może jak przeinstalujesz gruba, to się przemożesz i go
skopiujesz - dalej już z górki :)

Nawet nie gdzieś, lokalizacja jest znana - na linuksowej partycji sda2. W EasyBCD dodaję tą partycje i GRUB się uruchamia, tylko że jak już pisałem - w trybie tekstowym. Jeszcze trochę poeksperymentuję, i jak to nie przyniesie efektu, to spróbuję go przeinstalować.