Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Thu, 23 Nov 2017 10:16:12 +0100

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:5a155e9f$0$15198$65785112@news.neostrada.pl...

to prawda, jdownloader perfekcyjnie pracuje z playlistami
IDM chyba takiej możliwości nie ma.
ja nie widze, ale poszukac mozna  -> http://tinyurl.com/yaww6g9u

Tam jest podany sposób/sposoby dla nowszych wersji IDM.
Ja mam taką, która chodzi pod WinXP.

(mozna natomiast podawac do IDM po kolei linki do video, wpisuja sie w panel, potem ten tysiac :) pozycji przeniesc do "planowanie" , skonfigurowac prosto i odpalic sciaganie hurtem, po kolei; bardzo wygodne, notorycznie korzystam)

Czy przez panel rozumiesz coś w rodzaju batch'a, czyli plik tekstowy?
Jeśli tak, to żeby z tego skorzystać i tak trzeba kliknąć na każdy film
na liście, skopiować link i dopisać do takiego pliku. Jak coś takiego
może być bardzo wygodne?
Playlisty w tej chwili ściągam przy pomocy JD2. Pytam jednak o metodę
dla IDM na wypadek gdyby trafiła mi się lista z filmami rtmp.

Jednak dla każdego adresu na liście jest np. 5 plików,
a mnie z tego potrzebne są tylko 2: .mp4 i .srt.
W ustawieniach (JD2) nie znalazłam możliwości takiego
ograniczenia.
w opcjach jd  sa "wtyczki" (czy jakos tak), wybrac wtyczke yt  i skonfigurowac

Działa, dziękuję. Co prawda i tak ściąga po 2 pliki .srt, takie same,
ale one są małe, więc mi to nie przeszkadza.

Pozdrawiam
Pat