Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sat, 25 Nov 2017 02:15:53 +0100
W dniu 2017-11-25 o 00:19, Animka pisze:
W dniu 2017-11-24 o 22:19, PureNick pisze:
W dniu 24/11/2017 o 21:55, Animka pisze:
W dniu 2017-11-23 o 11:17, 1634Racine pisze:
Pat w news:5a1691db$0$5151$65785112@news.neostrada.pl
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
to prawda, jdownloader perfekcyjnie pracuje z playlistami
IDM chyba takiej możliwości nie ma.
ja nie widze, ale poszukac mozna  -> http://tinyurl.com/yaww6g9u
Tam jest podany sposób/sposoby dla nowszych wersji IDM.
Ja mam taką, która chodzi pod WinXP.

az tak sie roznia? jesli w ogole...

(mozna natomiast podawac do IDM po kolei linki do video, wpisuja sie w
panel, potem ten tysiac :)  pozycji przeniesc do "planowanie" ,
skonfigurowac prosto i odpalic sciaganie hurtem, po kolei; bardzo
wygodne, notorycznie korzystam)
Czy przez panel rozumiesz coś w rodzaju batch'a, czyli plik tekstowy?

przez sprzet agd rozumiem i pralke, i lodowke. ale tutaj jest inna
sytuacja.Panel, to jest panel, to jest to, co widzisz po uruchomieniu
programu, tak to roboczo nazwalem.

Masz plik do sciagniecia, klikasz w link, zapisuje sie w tym panelu [widzisz
to od razu] jako do sciagniecia,
szukasz nastepnego pliku, robisz jw.
etc
w efekcie masz liste plikow do sciagniecia i widzisz ja w tym (umownie
nazwanym przeze mnie) panelu.
Takie zebranie/"spisanie" plikow dla download - nie jest pracochlonne. A
wygodne. Chodzisz po portalu, ogladasz propozycje filmowe na przyklad,
dodajesz/kolejkujesz, a w tle nic sie nie sciaga jeszcze i w sumie o to
chodzi.
       I teraz jest pytanie: jak potem sciagnac 37 plikow? Zaznaczysz
wszystkie wpisy w panelu i dasz polecenie sciagania? No to sie zacznie
sciagac jednoczesnie 37 plikow, moze byc ciezko.
Dlatego zaznaczasz je wszystkie i spod prawokliku dajesz:
 "dodaj do kolejki" --> "synchronizacyjna".
Potem: na gornej belce: sciaganie --> planowanie... - i dalej juz jasne, masz mozliwosc ustawienia, jak to wszystko ma sie sciagac, po ile plikow
jednoczesnie na przyklad, i takie tam rozne fajne ustawienia.

Po co Ci to wszystko. Po co wszystkie filmy ściagasz. Handlujesz tym?
Możesz przecież w każdej chwili w internecie obejrzeć czy podać komuś linka do obejrzenia.

Nie zgodzę się ze stwierdzeniem "w każdej chwili możesz obejrzeć...".
Nie ufam właścicielom serwerów i nie liczę na to,
że "filmiki na Judupie" (cytat ze Świata Według Kiepskich)
Hahaha. Fajne :-)
Oglądam Kiepskich jak nie ma nic lepszego w telewizji i tego judupa to przeoczyłam, albo tego odcinka nie widziałam.

będą dostępne wszem i wobec po wieczne czasy.

W czasach kiedy surfowanie po internecie miało dla mnie posmak przygody, gdy tylko wrzuciłem jakiś adres do zakładek w przeglądarce,
natychmiast starałem się ściągnąć zawartość strony fizycznie na dysk.

W kilku(nastu) przypadkach błogosławiłem potem swoją nieufność,
bo zdarzało się, że po jakimś czasie maeriał był niedostępny,
a czasem nawet serwer już nie działał.

Polecam Tobie Animko i wszystkim, którzy natrafią w internecie
na coś szczególnie cennego, kierować się właśnie taką nieufnością
i zapobiegliwością. Oczywiście w granicach zdrowego rozsądku,
nie ma sensu "backupować internetu" :)

Pozdruffka

Kopiuję czasami, ale pojedyńczo.
Nie lubię ruskich, ale zauroczył mnie pewien ruski śpiewak operowy, baryton. (Puścili w tv koncert z Petersburga). Wlazłam na YT i go odnalazłam. Ściągnęłam najpierw jego jeden występ , który mnie sie tak spodobał, że musiałam obejrzeć w wysłuchać z 10 razy. Śpiewająca razem z nim tę arię też prześliczny ma głos. 23-go, w czwartek czytam w internecie komunikat, że umarł 22-go listopada. Miał raka mózgu. To był dla mnie szok, nie wiedziałam, że z tym rakiem męczył się od 2015 roku. Muzycy z orkiestry w Metropolitan Opera jak wchodził na scenę rozłożyli mu białe kwiaty. Dużo sobie poczytałam wczoraj na jego temat, bo w zasadzie nie wiedziałam nic.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Dmitrij_Chworostowski
A to link do mojego ulubionego kawałka. Obejrzyj, nie pożałujesz chyba.
https://www.youtube.com/watch?v=5jWOp8-HrtU

I jeszcze ten: z Alexandrov Red Army Choir. Ocalał, bo dziecko mu się urodziło. Poprosił, żeby nie lecieć na te występy i dostał pozwolenie. To jakis cód chyba.

Sorry, jakiego byka zrobiłam! Cud oczywiście (nie cód).

--
animka