Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Sat, 11 Nov 2017 21:18:00 +0100

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:5a0756b4$0$15201$65785112@news.neostrada.pl...
Pat w news:5a06ca3c$0$654$65785112@news.neostrada.pl
[.............]
Po wywołaniu strony z filmikiem z BBC, czyli rtmp i jego uruchomianiu,
a następnie naciśnięciu na ikonkę GAM pokazało się:
2 / 2
VIDEO MP4
(8.65 KB) http://emp.bbci.co.uk/emp/media/blankv2.mp4
VIDEO SWF ( for 'RTMPDump -W' )
(553.74 KB) http://emp.bbci.co.uk/emp/SMPf/1.20.0/StandardMediaPlayerChrom
elessFlash.swf

a to oznacza tylko tyle, ze GAM nie potrafi tego [na tej akurat www], co tutaj potrafi IDM na dzien dobry: od razu dac mozliwosc download video. W GAM musisz ratowac sie klawiszem scanning [czy jakos tak] i potem z duzym wyczuciem, intuicja przegladac wyniki skanowania, moze uda sie wypatrzec COS, co albo jest gotowym linkiem do video, albo gdzies tam zawiera taki link. Dla mnie to ostatecznosc.

Dzięki za to wyjaśnienie, a przede wszystkim za podpowiedź
odnośnie IDM jakiś czas temu. To rozwiązuje mój problem
ze ściąganiem filmików rtmp, jak na razie tylko ze stron
BBCLearning.
Także dzięki Tobie spróbowałam program 4K, który pozwala
mi, gdy jest to niezbędne, a czasami jest, ściągać filmiki z YT
z napisami tzw. wtopionymi.

Pozdrawiam
Pat