Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Thu, 23 Nov 2017 11:28:36 +0100

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:5a16a05c$0$661$65785112@news.neostrada.pl...
Pat w news:5a1691db$0$5151$65785112@news.neostrada.pl
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
news:5a155e9f$0$15198$65785112@news.neostrada.pl...
to prawda, jdownloader perfekcyjnie pracuje z playlistami
IDM chyba takiej możliwości nie ma.
ja nie widze, ale poszukac mozna  -> http://tinyurl.com/yaww6g9u
Tam jest podany sposób/sposoby dla nowszych wersji IDM.
Ja mam taką, która chodzi pod WinXP.
az tak sie roznia? jesli w ogole...
Pokazuje się na tych filmach innaczej wyglądające okno programu,
a co gorsze polecenie użycia opcji , której u mnie nie ma.
Spróbuję jeszcze w google zadać pytanie z podaniem mojej
wersji IDM. Ale jeśli Twoja poniższa metoda okaże się dla mnie
wygodna, to dam sobie spokój z tym szukaniem.

(mozna natomiast podawac do IDM po kolei linki do video, wpisuja sie w
panel, potem ten tysiac :)  pozycji przeniesc do "planowanie" ,
skonfigurowac prosto i odpalic sciaganie hurtem, po kolei;  bardzo
wygodne, notorycznie korzystam)

Masz plik do sciagniecia, klikasz w link, zapisuje sie w tym panelu [widzisz
to od razu] jako do sciagniecia,
szukasz nastepnego pliku, robisz jw.
etc
w efekcie masz liste plikow do sciagniecia i widzisz ja w tym (umownie
nazwanym przeze mnie) panelu.
Takie zebranie/"spisanie" plikow dla download - nie jest pracochlonne. A
wygodne. Chodzisz po portalu, ogladasz propozycje filmowe na przyklad,
dodajesz/kolejkujesz, a w tle nic sie nie sciaga jeszcze i w sumie o to
chodzi.
       I teraz jest pytanie: jak potem sciagnac 37 plikow? Zaznaczysz
wszystkie wpisy w panelu i dasz polecenie sciagania? No to sie zacznie
sciagac jednoczesnie 37 plikow, moze byc ciezko.
Dlatego zaznaczasz je wszystkie i spod prawokliku dajesz:
 "dodaj do kolejki" --> "synchronizacyjna".
Potem: na gornej belce:  sciaganie --> planowanie... - i dalej juz jasne,
masz mozliwosc ustawienia, jak to wszystko ma sie sciagac, po ile plikow
jednoczesnie na przyklad, i takie tam rozne fajne ustawienia.

Oczywiscie, to NIE sluzy sciagnieciu playlisty. Bo tej mozliwosci nie widze.

Bardzo dziękuję. Spróbuję, tak, by w przypadku pojawienia się
listy z filmami rtmp, które mogę ściągać tylko przez IDM, mieć
tę metodę przygotowaną.

Pozdrawiam
Pat