Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Fri, 10 Nov 2017 12:04:07 +0100
Pat w news:5a055a5b$0$5141$65785112@news.neostrada.pl
[......]
ztcw, to IDM nie pokazuje , ze sa osobno napisy...; ale jesli film ma
juz na portalu wtopiony napis, to oczywiscie sciagnie video z tym, co
ono ma natywnie,czyli napisy juz wtopione.
Niestety, NIE.

Niestety - tak.
*Natywnie* wtopione napisy = napisy, ktore juz na portalu sa *zakodowane* / "wkonwertowane" / wklejone / wtopione na stale w video. Zobacz: np. jesli we wlasnym laptopie wklepiesz/zakodujesz napisy w video i umiescisz takie video w chmurze, poslesz na konto wlasne na yt, to poslesz jeden plik; i kazdy, i zawsze sciagnie to video juz z napisami, sciagnie tylko jeden plik, ktory ma w sobie napisy. Takie video na yt jest oczywiscie bez problemu wyczajane przez IDM i nie widac w panelu sciagania w IDM, ze video jest z napisami, bo IDM nie wyczaja napisow juz wklepanych do video, tylko wyczaja video, jako takie. Napisy na yt IDM widzi - jesli w ogole widzi... - w swoim panelu sciagania jako osobny plik tylko wowczas, gdy napisy sa tam jako osobny plik.

np. watkowe video z yt ma plik napisow lezacy na serwerze yt jako *osobny* plik i jdownloader to pokazuje --> https://s2.postimg.org/6578179wp/screen.png
- jdownloader sciagnie napisy  jako osobny plik
- IDM moze plik napisow zobaczy, moze nie zobaczy, a jesli zobaczy łaskawie, to sciagnie jako osobny plik, bez wtopienia ich do video juz w laptopie, bo ja nie widze opcji wtapiania po sciagnieciu przez IDM
(moze wtopic natomiast 4kdownloader)

.....   Muszę jednak zaznaczyć, że na razie nie korzystałam jeszcze
z dodatkowej strony, którą mi podałeś, czyli:
http://www.internetdownloadmanager.com/register/new_faq/video16.html

mnie jakos IDM nie chcial zobaczyc napisow na yt, ktore moge sciagnac jako osobny plik.... Moze uda Ci sie przepracowac ich przepis z sukcesem.