Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Sat, 11 Nov 2017 11:16:59 +0100
Użytkownik "Pat" <spam@stop.com> napisał w wiadomości news:5a06ca3c$0$654$65785112@news.neostrada.pl...
Po wywołaniu strony z filmikiem z BBC, czyli rtmp i jego uruchomianiu,
a następnie naciśnięciu na ikonkę GAM pokazało się:

2 / 2

VIDEO MP4
(8.65 KB) http://emp.bbci.co.uk/emp/media/blankv2.mp4
VIDEO SWF ( for 'RTMPDump -W' ) (553.74 KB
http://emp.bbci.co.uk/emp/SMPf/1.20.0/StandardMediaPlayerChromelessFlash.swf

Po najechaniu na powyższy link miałam do wyboru:
Preview  Open Copy Download
Wybrałam Download, ale nie wiem czy cokolwiek dalej się działo.
W Moje dokumenty ani w Pobrane, ani w Downloads nic się nie pojawiło.

Po najechaniu na powyższy link i wybraniu Open pokazało się czarne okno.

Teraz najechałam także na pierwszy z powyższych linków.
W Moje dokumenty\Downloads pojawił się plik blankv2.mp4,
ale wyświetla się czarny ekran.

Pozdrawiam
Pat