Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Tue, 21 Nov 2017 14:02:42 +0100
Użytkownik "robot" <adresfalszywy@onet.pl> napisał w wiadomości news:ou13cb$kg4$1@node2.news.atman.pl...
Jdownloader szczególnie przydaje się do ściągania całych playlist
z youtuba. Gdy zauważy, że film jest pochodzi z playlisty filmów, pyta
czy chcę ściągnąć tylko jeden film, czy wszystkie filmy z listy.
Przykładowo: jest playlista w wykładami https://www.youtube.com/watch?v=pyX8kQ-JzHI&list=PLQrxduI9Pds1fm91Dmn8x1lo-O_kpZGk8 Za jednym kliknięciem ściągam jdownloaderem 136 wykładów. A normalnie musiałbym ściągać 136 filmów, każdy oddzielnie.
Zresztą chyba inne programy do ściągania też miewają podobną funjkcjonalność.

IDM chyba takiej możliwości nie ma. Jeśli się mylę
i również IDM daje możliwość ściągnięcia od razu
całej playlisy, proszę użytkowników IDM o odpowiedź
i wskazowkę jak to zrobić.

Natomiast JD2 ma taką możliwość. Jest tak, jak piszesz,
widząc, że jest playlista pyta czy chcę ściągnąć tylko
dany plik, czy całą playlistę.
Jednak dla każdego adresu na liście jest np. 5 plików,
a mnie z tego potrzebne są tylko 2: .mp4 i .srt.
W ustawieniach nie znalazłam możliwości takiego
ograniczenia. Jeśli jest to możliwe, to proszę o informację
jak takie ograniczenie dal danej playlisty wprowadzić.
Gdy playlista jest bardzo długa, lepiej ściągać po 2 pliki niż
po np. 5.

Pozdrawiam
Pat