Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Wed, 22 Nov 2017 12:24:50 +0100
Pat w news:5a1423ef$0$15207$65785112@news.neostrada.pl
Użytkownik "robot" <adresfalszywy@onet.pl> napisał w wiadomości news:ou13cb$kg4$1@node2.news.atman.pl...
Jdownloader szczególnie przydaje się do ściągania całych playlist
z youtuba. Gdy zauważy, że film jest pochodzi z playlisty filmów, pyta
czy chcę ściągnąć tylko jeden film, czy wszystkie filmy z listy.

to prawda, jdownloader perfekcyjnie pracuje z playlistami

IDM chyba takiej możliwości nie ma.

ja nie widze, ale poszukac mozna  -> http://tinyurl.com/yaww6g9u

(mozna natomiast podawac do IDM po kolei linki do video, wpisuja sie w panel, potem ten tysiac :) pozycji przeniesc do "planowanie" , skonfigurowac prosto i odpalic sciaganie hurtem, po kolei; bardzo wygodne, notorycznie korzystam)

Natomiast JD2 ma taką możliwość. Jest tak, jak piszesz,
widząc, że jest playlista pyta czy chcę ściągnąć tylko
dany plik, czy całą playlistę.
Jednak dla każdego adresu na liście jest np. 5 plików,
a mnie z tego potrzebne są tylko 2: .mp4 i .srt.
W ustawieniach nie znalazłam możliwości takiego
ograniczenia.

w opcjach jd sa "wtyczki" (czy jakos tak), wybrac wtyczke yt i skonfigurowac