Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Fri, 10 Nov 2017 10:16:29 +0100
Użytkownik "Pat" <spam@stop.com> napisał w wiadomości
news:5a055a5b$0$5141$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
news:5a048331$1$15189$65785112@news.neostrada.pl...
ztcw, to IDM nie pokazuje , ze sa osobno napisy...; ale jesli film ma juz na
portalu wtopiony napis, to oczywiscie sciagnie video z tym, co ono ma
natywnie,czyli napisy juz wtopione.

Niestety, NIE.

Muszę jednak zaznaczyć, że na razie nie korzystałam jeszcze
z dodatkowej strony, którą mi podałeś, czyli:
http://www.internetdownloadmanager.com/register/new_faq/video16.html
Wczorajsze kłopoty zajęły mi trochę czasu.:-(

Zrobiłam to teraz. Myślałam, że tam będzie więcej do
ustawiania/próbowania.
Dodałam i zaznaczyam SRT, ale niczego to nie zmieniło.
Nie powstał nawet plik .srt.
Ponadto, skoro jest pokazane takie dołożenie napisów
przez dopisanie SRT, ewentualnie VTT, to prawdopodonbie
możliwości zapisywania z napisami wtopionymi nie będzie.

To co mam do tej pory sprawdzone, to:
- sciąganie rtmp, czyli np, z BBC, chodzi przy pomocy IDM
- ściąganie z YT z napisami wtopionymi chodzi przy pomocy 4K
- ściąganie z YT z napisami w pliku .srt chodzi przy pomocy 4K lub JD2.

Pozostają mi próby z grab any media w FF. Jeśli coś istotnego
będzie z tych prób wynikało, to napiszę.

Pozdrawiam
Pat