Re: [WINNT] głupi ludzie od ZŁEGO XP, kontra nowocześni ludzie ze świata

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] głupi ludzie od ZŁEGO XP, kontra nowocześni ludzie ze świata od win7 w górę
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 24 Oct 2017 02:16:29 +0200

Użytkownik "Luke" <luke@luke.net> napisał w wiadomości news:59ee23fa$0$15209$65785112@news.neostrada.pl...

Wypróbuję. Tylko, że ja chcę pójść w kierunku systemu, który położę raz
i nie ruszę go do śmierci (komputera/dysku/systemu, ja jeszcze zamierzam
pożyć), więc prawdopodobnie zestawię do tego inny komputer.

Nie wiem, czy taki system istnieje.

Niemal na pewno nie. Nawet W10 za jakiś czas stanie się z pewnością obiektem podobnych dyskusji, jak dzisiaj XP, bo mu znów 3/4 rzeczy nie będzie działać, bo "wiekowy". Pamięci, dyski, wszystko, może pierdnąć i trzeba będzie obstalowywać na nowo, bo przy okazji połowę backupów wetchnie w Osobliwość...

Ale z Debianem lub inną spójną i stabilną dystrybucją powinieneś żyć bez
potrzeby reinstalacji przez sporo lat.

Może Ubu, choć on zandruciały, może Ola!, klon Ubuntu o wyglądzie upodobnionym do XP, ale niestety, nie rozwijany od 2008 roku, czyli pewnie Mint... KateOS-a bym obrabiał, ale i on poległ, 3.6 był ostatnim i potem pustka, nic. Samego 3.6 nie najłatwiej dostać, ale można. Teraz wypaliłem sobie Czerwoną Gwiazdę (tak, tę z Korei, 2.5 GB, klon Red Hata) i może spróbuję się pobawić (płyta startuje i jest chętna do instalacji, tylko te 23 krzaczki, tyle Koreańce mają), ciekawe, czy zechce ruszyć wpięty w Ethernet w moim routerze, bo WiFi z wiadomych powodów nie spodziewam się... Przy okazji jakby mi się na routerze udało założyć łapę śledzaca, z czym się łączy... (rozumiecie, co mam na myśli?) :) Tylko znów backupy pouwalniać... A na nowy chocby 32 GB nie mam kasy...

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.