Re: [WINNT] głupi ludzie od ZŁEGO XP, kontra nowocześni ludzie ze świata

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] głupi ludzie od ZŁEGO XP, kontra nowocześni ludzie ze świata od win7 w górę
From: "Kamil" <mospam@tlen.pl>
Date: Fri, 20 Oct 2017 05:18:21 +0200
Użytkownik "jedrek" napisał:

Tak jak mi się podoba wyglądać złego windowsaCE5.0 ze złej starej
nawigacji samochodowej. Mimo, że zła i stara działa wyśmienicie z
Automapą. Ale tamta nawigacja jest zła, bo tam przecież jakiś "złom"
winCE, któy nie ma żadnej animacji i kręcących kółek.....
W czym jest lepszy srajfonowy wygląd? Na czym ta nowoczesność tam polega?
Z których wypasionych, zaawansowanych narzędzi z nowego systemu (gdzieś
tam głęboko zaszytych) zwykły zjadacz chleba (nie związany ze światem
informatyczno-programistycznym) będzie korzystał, których nie miał w
starych windowsach?

Napisałeś co ja bym napisał gdybym potrafił tak dobierać argumenty. Jednak
na Grzegorza szkoda Twojego wysiłku. Pisałem trochę pod Windows i mniej więcej wiem co to system, DLL i procedury w niej zawarte. I nijak nie moge pojąć co takiego jest w Win 7, że na dzień dobry potrzebuje 15 GB miejsca na dysku. Te kilka, czy kilkanaście dodatkowych procedur systemowych?

Pozdrawiam