Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?
From: "JA" <JA@JA.pl>
Date: Thu, 23 Feb 2017 23:00:28 +0100
U¿ytkownik " ±æê³ñ󶼿" <nie@dla.spamerow> napisa³ w wiadomo¶ci
news:o8nhhg$oue$1@node1.news.atman.pl...
> Nie wystarczy "podpi±æ i zrobiæ dwie partycje".
> Musi za³o¿yæ dwie partycje MBR (a nie domy¶lne GPT).
No w³a¶nie, to jest to czego siê obawiam.
Prawdopodobnie jutro bedê móg³ skorzystaæ z komputera
mojego kolegi z Win 7.
I mam pytanie podsumowuj±ce: jak najpro¶ciej podzieliæ ten
dysk na 2 partycje, powiedzmy 2TB i 1TB, z których bêdê
móg³ korzystaæ "normalnie" pod Win XP?
Czy pod Win 7 przy podziale na partycje bêdê mia³ mo¿liwo¶æ
wyboru miêdzy MBR a GPT? Chyba nie. To jak zrobiæ zeby
to by³y partycje MBR?

Pozdrawiam
JA