Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?
From: "Radoslaw Szwed" <radekszwed@pochta.fm>
Date: Fri, 24 Feb 2017 14:08:13 +0100
Użytkownik "JA" <JA@JA.pl> napisał w wiadomości
news:58b02c81$0$15205$65785112@news.neostrada.pl...
Czy ktoś, kto miał/ma Win XP Pro SP3 i dysk 3TB był w stanie
spowodować by
1) cały dysk byl widoczny pod XP i można było z niego korzystać
przy pomocy Explorera
lub
2) podzielić dysk na 2 partycje, np 2TB i 1TB, tak że, obie były
widoczne i do korzystania przy pomocy Explorera.

Ja mam nawet dwa które są obsługiwane przez Windows XP Pro SP3 jak widać na
załączonym linku do obrazka:
https://postimg.org/image/6kjd87ywr/
Dyski są widoczne przy pomocy Explorera i innych programów.
Jeżeli nie chcesz skorzystać z rad, które pisałem w poprzednich postach to może
poproś
HF5BS aby Ci podesłał sterownik GPT (34kB).