Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?
From: "JA" <JA@JA.pl>
Date: Thu, 23 Feb 2017 07:23:15 +0100
U¿ytkownik "Radoslaw Szwed" <radekszwed@pochta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci
news:o8lrpn$563$1@gioia.aioe.org...

> Proponujê jedno z dwóch rozwi±zañ:
> - 3TB + UNLOCK ograniczeniem tego rozwi±zania jest podzia³ dysku
> na dwie partycje ok. 2TB i reszta

Dziêkujê za odpowied¼.
Co do u¿ycia Paragona, swoje w±tpliwo¶ci ju¿ opisa³em.
Napisa³em równie¿, ¿e zdecydowa³em siê pogodziæ z faktem
konieczno¶ci podzia³u dysku na 2 partycje.
Chcia³em to zrobiæ u mojego kolegi z Win 7 korzystaj±c z:
Narzêdzia administracyjne -> Zarz±dzanie komputerem ->
Zarz±dzanie dyskami, pod warunkiem, ¿e w Win 7 jest taka
mo¿liwo¶æ.
Mam jednak w±tpliwo¶ci czy to siê uda, bo nigdzie nikt takiego
rozwi±zania nie proponowa³.

Chcia³bym wiêc zapytaæ o Twoj± propozycj 3TB + Unlock.
Jak z tego skorzystaæ? Czy te¿ musia³bym przygotowaæ dysk
korzystaj±c z Win 7?
Dysk 3 TB jako taki jest na moim komputerze widziañy,
bo jest wymieniany na li¶cie "Bezpieczne usuwanie sprzêtu".
Nie ma natomiast mo¿liwo¶ci przypisania litery i korzystania
z niego w Explorerze.

Pozdrawiam
JA