Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?
From: "Radoslaw Szwed" <radekszwed@pochta.fm>
Date: Thu, 23 Feb 2017 06:25:25 +0100

Użytkownik "JA" <JA@JA.pl> napisał w wiadomości
news:58ac9137$0$5151$65785112@news.neostrada.pl...
Kupiłem 3 TB dysk USB i Windows XP Pro SP3 32-bitowe
go nie widzą. Nie spodziewałem się takiego kłopotu, zwłaszcza,
że mam tej same firmy dysk 2.5 TB i działa bez problemu.
Szukałem rozwiązania w Google i znalazłem pocieszającą
wiadomość, że rozwiązanie istnieje, ale go nie znalazłem.
Mam zatem prośbę do kogoś, komu udało się ten problem
"przeskoczyć", by napisał krok po kroku co i jak zrobić.

Proponuję jedno z dwóch rozwiązań:
- 3TB + UNLOCK ograniczeniem tego rozwiązania jest podział dysku na dwie
partycje ok. 2TB i reszta
- Paragon GPT Loader, sterownik GPT obsługujący dyski większe niż 2TB. Przy pomocy tego sterownika będziesz widział dyski >2TB sformatowane np. pod Windows 7

Poniżej zrzut ekranu z zarządzania dyskami pod Windows XP z zainstalowanym
Paragonem
https://postimg.org/image/6kjd87ywr/

Co i jak zrobić? ;)
W przypadku "Paragona" instaluje się tak jak większość sterowników (Dalej... Dalej... Dalej :) po instalacji ponowne uruchomienie komputera i gotowe.
3TB bardzo podobnie.

Jeżeli powyższy opis nie jest zrozumiały na https://www.youtube.com są filmiki.

Pozdrawiam
Radek