W dniu poniedziałek, 2 stycznia 2012 15:34:04 UTC+1 użytkownik Piotr Palusiński
napisał:
> In news:jdrpke$j9h$1@news.dialog.net.pl,
> *Irek N.* <jakis@taki.tajny.jest> typed:
> Wejdz do kosoli odzyskiwania i wydaj polecenie chkdsk /r
> Nast�pnie przejd� do katalogu (spod konsoli) config czyli:
> cd system32\config [Enter]
> ren software software.old [Enter]
> copy software.old software [Enter]
> Exit [Enter]
> Wejdďż˝ do systemu
>
> Piotr Palusi�ski [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
> http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx
> Nigdy nie k��� si� z g�upcem, bo ludzie mog� nie dostrzec r�nicy
Mam pytanie do Piotra: czy powyższa wskazówka działa także w przypadku Windows
10? Tam z tego co widzę struktura jest inna, a pomysł przepisania pliku do
nowej lokalizacji wydaje się niezwykle ciekawa.
Aha, posiadam tu dwa profile, jeden stary uszkodzony, ale boję się go kasować,
bo jeszcze coś zepsuję i stracę wszystko, drugi aktualny. Wybieram w ekranie
logowania właściwy i wpisuję hasło.
Pytam, gdyż miałem dzisiaj beznadziejny problem, nagle system rano nie wstał i
nic nie chciało tego naprawić. Ani płyta ratunkowa Win10, ani Hirens. W pewnym
momencie zrobiłem kolejny restart w krzyku chyba rozpaczy i znowu na komunikat,
że systemu nie udało się uruchomić miałem dwie opcje do wyboru: uruchomić
ponownie lub wybrać opcje zaawansowane. Wybrałem ponowne uruchomienie i nagle
pojawiło się okno logowania. Teraz działa, ale czy po restarcie będzie znowu,
tego nie wiem. Więc wolę spytać o to przepisanie rejestru dla swojego profilu a
także - jeśli to ma znaczenie - dla usera, który ładuje się zanim pojawi się
okno logowania i wyboru profilu (bo na tym ogólnym występował błąd, zanim
doszło do logowania). Z góry dziękuję za odpowiedź.
|