Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?
From: "JA" <JA@JA.pl>
Date: Thu, 23 Feb 2017 14:49:57 +0100
U¿ytkownik "Radoslaw Szwed" <radekszwed@pochta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci
news:o8mbvj$tpd$1@gioia.aioe.org...

> - instalacja "3TB+"

Nie uda³o mi siê ¶ci±gn±æ np. ze strony
http://www.gigabyte.com/microsite/276/3tb.html.
Sprawdxza³em na kilku stronach i jest to "patent" gigabyte
i na ich p³ytach ma g³ownie dzia³aæ. ja korzystam z laptopa
i obawiam siê, ¿e do jego p³yty g³ownej to nie bêdzie
przystosowane.

Wracam do koncepcji podzia³u  na partycje 2TB + 1 TB.
Przy odrobinie dobrych chêci bêdzie mi tak samo dobrze
s³u¿y³o jak 3TB w jednym kawa³ku.
Pytanie tylko czy to siê uda, skoro nikt tak wydawa³oby siê
prostego rozwi±zania nie opisa³, a opisane s± specjalne
narzêdzia, które te¿ w koñcu dziel± dsyk na 2.2GB
i reszta.
Niestety HF5BS tak opisa³ swoje do¶wiadczenia, ¿e nie
odwa¿ê siê ich spróbowaæ.

Pozdrawiam
JA