Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Tue, 21 Feb 2017 22:58:05 +0100
Niektóre firmy (Seagate) wypuszczały dyski zewnętrzne 2,5'' nawet 4TB w pełni
widziane przez Win XP, ale w nowszych modelach tych samych dysków tej
funkcjonalności już nie ma.
Wniosek: jak masz XP, szukaj starszego modelu obsługującego XP.
Co do Twojego dysku najpierw sprawdź, w jakim systemie plików ten dysk jest
sformatowany, bo to może być kluczowe dla win (a dysk może być sformatowany np.
pod apple'a czy linuksa).

-----