Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] USB HDD zewn. 2.5" 3TB pod Win XP 32-bit - jak?
From: "JA" <JA@JA.pl>
Date: Wed, 22 Feb 2017 11:10:48 +0100
U¿ytkownik " ±æê³ñ󶼿" <nie@dla.spamerow> napisa³ w wiadomo¶ci
news:o8jcru$hb1$1@node2.news.atman.pl...
> Starszego modelu tego dysku zewnêtrznego, je¿eli starszy obs³ugiwa³
> XP (np. Seagate Expantion).
Pisa³em wyra¼nie, ¿e ju¿ ten dysk kupi³em, wiêc o szukaniu innego
nie ma mowy. Zwrot jest tak¿e niemo¿liwy, bo dysk kupi³em
w sklepie stacjonarnym.

Pod Windows XP Pro SP3 dysk nie jest widoczny, to znaczy
system nie przypisuje mu ¿adnej litery. Natomiast jest widoczny
w okienku "Bezpieczne usuwanie sprzêtu" jako:
Masowe urz±dzenie magazynowe USB, a po wybraniu Zatrzymaj
podaje informacjê, ¿e jest to WD Elements 25A2 USB Device.

Pod Windows 7 Pro u mojego kolegi dysk jest widoczny i ma
system plików NTFS.

W Internecie znalaz³em informacje na temat Paragon GPT Loadera,
z tym, ¿e na czê¶ci stron podana jest informacja, ¿e zawiera on
driver, który pozwala czytaæ wszystkie dyski 2.2TB +, a przynajmniej
te 3TB, zarówno wewnêtrzne, jak i zewnêtrzne, natomiast na czê¶ci
stron jest informacja, ¿e nie dzia³a na dyskach zewnêtrznych.
Program jest p³atny, wiêc przed jego ewentualnym zakupem chcia³bym
sprawdziæ czy u mnie bêdzie dzia³ac, ale trialu nie uda³o mi siê
¶ci±gn±æ.

W ostateczno¶ci satysfakcjonowa³by mnie podzia³ tego dysku
na partycje 2TB i 1TB i obie dostêpne z Win XP Pro SP3.
Ten podzia³ powinien byæ mo¿liwy pod systemem Win XP Pro SP3,
ewentualnie pod Win 7 Pro (jednorazowo).

Zastanawia³em siê tak¿e nad maszyn± wirtualn± z systemem Win
wy¿szym ni¿ Win XP, ale nie wiem czy w ogóle to by³oby mo¿liwe.

Bêdê wdziêczny za wszelk± pomoc.

Pozdrawiam
JA