Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Fri, 2 Sep 2016 23:34:29 +0100
W dniu 2016-09-02 o 21:37, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Fri, 2 Sep 2016 05:43:59 +0100, PM napisał(a):

W dniu 2016-09-01 o 19:31, Przemysław Ryk pisze:
Że w Windows Update dla 7-mki spieprzyli sporo, to ja się zgodzę. Właśnie
robię kompa dla znajomego. Sukinsyn sprawdzał dostępność aktualizacji chyba
przez 14 godzin. Ale nie zeżerał jakoś tranferu, tylko jeden rdzeń proca
(Core 2 Duo) był zawalony na maksimum przez svchost i tak się to bujało, i
bujało, i bujało… Najbardziej wpienia, że to samo dzieje się przy próbie
instalacji poprawek zaciągniętych przez WSUS Offline Installer.

Właśnie dlatego proponuje zrobić sobie zintegrowaną instalkę, swoją
drogą ciekawe jak się zachowuje ten pakiet poprawek co niedawno pojawił
się w ich katalogu.
A ten wsus umie już pobrać poprawki, czy też dalej się wypieprza jak
kilka miesięcy temu?

WSUS Offline Updater poprawki ciągnie bez żadnego problemu. Instalacja tego
to mordęga. Tak samo zresztą, jak korzystanie - po gołej instalacji 7-mki -
z Windows Update.

Niestety, ale najciekawsze jest to, że jakiś czas temu instalowałem równocześnie dwie siódemki i o ile na jednej aktualizacje zainstalował w mgnieniu oka, to na drugiej mulił jak diabli. Zastanawia mnie, co powoduje w takim razie takie zachowanie. Pora pomyśleć nad integracją instalki ;)

--
PM