Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 1 Sep 2016 20:31:50 +0200
Dnia Thu, 1 Sep 2016 08:44:19 +0200, Trybun napisał(a):

> No fakt - Home Premium to 7ka, a jego odpowiednik po aktualizacji do
> 10ki to już samo Home. Nie zmienia to jednak istoty sprawy - jest to
> najtańsza wersja 10ki i jak najbardziej można wyłączyć w niej
> automatyczne aktualizacje.

http://www.dobreprogramy.pl/Uzytkownicy-Windows-10-Home-w-kwestii-aktualizacji-nie-beda-mieli-nic-do-gadania,News,63062.html
http://softonet.pl/publikacje/aktualnosci/Windows.10.Home-wylaczenie.aktualizacji.bedzie.zablokowane,1088

Tak na szybko… Generalnie po kilku miesiącach pracy na 10-tce sobie ją
odpuściłem, bo mnie wpieniła o jeden raz za dużo.

> Dobre pytanie do twórców Windows. Rzecz nie dotyczy tylko 10ki, na 7ce
> były podobne problemy. Po każdym uruchomieniu systemu następowało
> niekontrolowane pożeranie (limitowanego) transferu netowego (nieraz i
> 500MB) przez svchost. Teraz już wiem na pewno że miało/ma to związek z
> automatycznymi aktualizacjami. Wyłączenie ich sprawia że nie ma żadnego
> większego użycia transferu netowego a użycie procesora z + - 50% spada
> do zera.

Że w Windows Update dla 7-mki spieprzyli sporo, to ja się zgodzę. Właśnie
robię kompa dla znajomego. Sukinsyn sprawdzał dostępność aktualizacji chyba
przez 14 godzin. Ale nie zeżerał jakoś tranferu, tylko jeden rdzeń proca
(Core 2 Duo) był zawalony na maksimum przez svchost i tak się to bujało, i
bujało, i bujało… Najbardziej wpienia, że to samo dzieje się przy próbie
instalacji poprawek zaciągniętych przez WSUS Offline Installer.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Paranoicy są tacy sami, jak wszyscy. Mają tylko bardziej wiarygodne      ]