Re: [WINNT] Jak odinstalować drukarkę spod W10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odinstalować drukarkę spod W10?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Fri, 2 Sep 2016 23:15:07 +0200
W dniu 2016-09-02 o 11:16, Marek pisze:
Szlag wtedy trafia ustawienia (skojarzone profile ICC, ulubione
ustawienia drivera itp).

No to jest problem.

A klony urządzeń biorą się stąd, że Windows na siłę doinstalowuje
własne drivery do tej drukarki mimo, że mam oryginalne o znacznie
lepszej funkcjonalności.

Hm, a może wpierw pozwól Windzie zainstalować stery od MS, a gdy już się
wszystkie pojawią w menadżerze urządzeń, to je nadpisz tymi
"oryginalnymi", od producenta drukarki. Jeśli proces ich instalacji jest
inny, niż poprzez panel z urządzeniami, to musisz wykazać więcej
zmyślności: jeszcze przed odinstalowaniem tych "oryginalnych" pilnie
zanotować jakie są pliki sterów w menadżerze, w zakładce "sterownik",
linijka po linijce. Odnaleźć te pliki, oraz *.inf który zawiera
instrukcję dla systemu jak ma to poukładać. Wrzucić to do jednego
katalogu, i wskazać go jako "umiejscowienia sterownika". I tak dla
faksu, drukarki, i co tam jeszcze trzeba. *Może*- się uda, ale trochę
roboty będzie (bez gwarancji na sukces).

Dobre rady nic nie kosztują

   i przeważnie warte są
                swojej... ceny!