W dniu 2016-09-03 o 16:06, Trybun pisze:
W dniu 2016-09-01 o 15:06, HF5BS pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIli@jachu.ru> napisał w wiadomości
news:57c7cdca$0$15187$65785112@news.neostrada.pl...
Pisałeś do supportu Asusa?
Nie, bo i nie widziałem potrzeby takiego pisania.. Sądzisz że
gdybym ich poprosił indywidualnie o stery dla laptopa sprzed 3 lat,
pod 10kę to oni by mi je dostarczyli?
Może niekoniecznie, ale np. wskazali by ci jakieś sensowne
rozwiązanie inne, niż "kuppannowegolaptopa"?
Miałem podobne doświadczenie z modemem.. Jedna sprawa - wyłączał się
samoistnie po pewnym okresie czasu (wada wrodzona tego modelu). Już po
drugiej wymianie korespondencji było widać że nie potrafią pomóc,
stosy pytań zupełnie nie na temat i typowe zawracanie gitary. A tu
chodzi o cały komputer.. Gdyby coś mieli to byłoby to w ich serwisie
bądź chociaż w ramach porady na stronie wsparcia.
Z tego co pamiętam to w ustawieniu połączeń modemu powinna być opcja:
Nie rozłączaj.
--
animka
|