Re: [WINNT] wyslano 550 MB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] wyslano 550 MB
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sat, 5 Dec 2015 04:50:13 -0800 (PST)
W dniu środa, 2 grudnia 2015 10:50:52 UTC+1 użytkownik jureq napisał:

> W protokole TCP same potwierdzenia transmisji szacuje się na 1 do 3%.
> Czyli przy 11 GB downloadu daje to jakieś 110 - 330 MB uploadu.

w sumie obserwuje rzeczy i to by sie moglo zgadzac, robie teraz aktualizacje
windy z 7 na 10 i obserwuje jak wykres pobierania ogolnie oscyluje w zakresie
okolo 6-7-8 Mbit
(co sie zgadza z moja obserwacja 3 GB/h)
na dole natomiast jest skorelowany z nim wykres wysylania (tak okolo gdzies
3-4% downloadu), widocznie ta apka zlicza te sprzetowe potwierdzenia.. to by
chyba wyjasnialo tajemnice, tnx