Re: [WINNT] wyslano 550 MB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] wyslano 550 MB
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Tue, 24 Nov 2015 12:48:55 -0800 (PST)
W dniu wtorek, 24 listopada 2015 18:17:10 UTC+1 użytkownik Wiktor S. napisał:

> YouTube Center.

> Jeśli pierwsze nie jest dziwne, to drugie nie jest dziwne.
>
> Pytanie czy rzeczywiście ściągnąłeś aż 11 giga w dwa tygodnie? To dużo jak
> na "oszczędzanie".

wcale nie duzo, jakbym nie oszczedzal to sam nie wiem ile by szlo ale pewnie 2
3 razy tyle - predkosc netu mimo ze radiowy jest
tu naprawde spora (chyab tak ze 3 GB na godzine) - praktycznie ten moj transfer
idzie na youtuba i to nie jest raczej dziwne, godzian filmiku w 360p nie wiem
ile to jest ale pewnie tak pod 300-500 MB
a ja slucham muzy z youtube teraz calymi godzinami 7h * 300 MB = 2 GB/day

dziwniejszy jest upload, bo 500 MB tajemniczego uploadu to duzo