Re: [WINNT] wyslano 550 MB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] wyslano 550 MB
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Wed, 2 Dec 2015 00:26:35 -0800 (PST)
W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 21:57:02 UTC+1 użytkownik pueblo napisał:
> Witaj john Stuntman, 24 lis 2015 w
> 5ec7f362-a056-4d3e-acea-ed796d56878d@googlegroups.com">news:5ec7f362-a056-4d3e-acea-ed796d56878d@googlegroups.com

> Swego czasu musiałem żyłować się na necie mobilnym i takie sprawy mnie
> interesowały. Najlepsze co znalazłem to NetLimiter - będziesz wiedział
> co i ile wysłało i odebrało z dowolnymi statystykami.
> 550 MB na 14 dni to niecałe 40 MB dzienie - 5% downloadu. Wydaje mi
> się, że w normie. Sama przeglądarka potrafi sporo wysyłać.
> Poza tym do sprawdzania na bieżąco takich rzeczy - coś się znajdzie w
> [...]

co do zapisu na dysku to oczywiscie ze nie ->  komunikacja sieciowa odbywa sie
przez wysylanie pakietów ktore są odbierane przez program i zapisywane w
tablicach w ramie, na bieżąco uzywane i ew buforowane w ramie do ew uzycia ew
niszczone, praktycznie nie ma praktyki by zapisywac cos na dysku, chyba ze
sciagasz po prostu plik

ciagle 500 MB tajemniczego uploadu wydaje mi sie duzo, moze niekoniecznie to
wynik spyware ale cos tu jest nie tak