Re: [WINNT] wyslano 550 MB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] wyslano 550 MB
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Wed, 2 Dec 2015 02:07:37 -0800 (PST)
W dniu środa, 2 grudnia 2015 10:50:52 UTC+1 użytkownik jureq napisał:

> W protokole TCP same potwierdzenia transmisji szacuje się na 1 do 3%.
> Czyli przy 11 GB downloadu daje to jakieś 110 - 330 MB uploadu.

a youtube stream ew downloady zip czy mp3 idzie tez po tym tcp? czyzby to bylo
wiec
wysylanie potwierdzen przy streamach?

moze poszukam fatktcznie jakiegos softu by dalo sie to jakos zbadac, ten
sysinternals robi dobre toole wiec moze to zobacze (ale troszke pozniej bo
zmeczony zprzataniem chaty, ale sie zmachałem)