Re: [WINNT] wyslano 550 MB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] wyslano 550 MB
From: robot <robot@o2.pl>
Date: Wed, 2 Dec 2015 13:13:38 +0100
W dniu 2015-11-30 o 21:56, pueblo pisze:

Inna sprawa, że znajomy, który miał internet mobilny twierdził, że jak
oglądał filmy na żywo w jakimś serwisie typu ekino, to nie ściągało,
nie naliczało mu transferu(Play), ale jakoś nie miałem okazji
sprawdzić. Mówiłem mu że to niemożliwe, bo wszystko co "widzi w
internecie" na ekranie musiało zostać wcześniej ściągnięte (choćby
tymczasowo) na lokalny dysk. Nie wiem teraz, czy miałem rację.

Ile obejrzał, tyle danych pobrał.
A czy dane te były gdzieś zapisywane czy nie, to nie ma znaczenia.