Re: [WINNT] wyslano 550 MB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] wyslano 550 MB
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Thu, 26 Nov 2015 11:07:06 -0800 (PST)
W dniu wtorek, 24 listopada 2015 23:35:02 UTC+1 użytkownik Przemysław Ryk
napisał:

> Nie lepiej jakieś Spotify, Last.fm czy cokolwiek innego, co daje streaming
> do odtwarzacza muzyki, bez obciążania się transferem wideo?

na last fm chyba nie moge ani sluchac muzy ani scrobblowac wiec ten shit jest
calkiem nieuzywalny,
spotify moze costam uzywalem (ale malo ledwo pamietam)  ytbe chyba lepsze

ja zreszta nie narzekam, ew na to ze nei moge zmienic defaultowej rozdzialki na
144 czy 240)