Re: [WINNT] wyslano 550 MB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] wyslano 550 MB
From: "P03" <paskuda@bandits.invalid.org>
Date: Wed, 25 Nov 2015 07:56:41 +0100
Mam net w playu ktory ma liczniki ile sciagnieto ile 'uploadnieto'
Od 11-go czyli w dwa tygodnie jak raportuje sciagnalem uzywajac neta 11 GB (i tak oszczedzalem, youtube zre jak pies a nie umiem go przestawic by wszystkie >filmy startowal raczej w 240p a nie 360p) i uploadnalem 550 MB

To drugie jest jednak lekko dziwne, bo czasem co najwyzej uploadne jakis obrazek na picpaste czy gdzies, pozatym to ew jedynie teksty, czaty itp - nie jestem >pewien czy jakby to literealnie zliczyc czy zebraloby sie 2 MB (no ale wiadomo ze jakies tam protokoly transfery moga pewnie troche zgrubuc, ale
czy az tyle?)

Jesli tak czy to trojan? jest jakis maly program do wyswiatlenai jaki proces ile czego wysyla czy cos takiego? Ogladajac starannie procesy uslugi nei widze zebym >mial jakis syf wiec jesli jest to musi byc dosyc przyzwoicie ukryty, czyba ze to jakies moje legalne procesy tyle slą...

Program o nazwie process hacker pokazuje w kolumnie private bytes dane o apetycie procesów na bajty.
http://processhacker.sourceforge.net/

--
P03