Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 18 Sep 2015 14:19:27 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 18 Sep 2015 13:48:22 +0200
 doszła do mnie wiadomość
<55fbfa46$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
 od Zośka <@>  :

>Ponadto, w dalszym ciągu zastanawia mnie dlaczego komunikat o tym,
>że dysk (druga partycja) nie jest sformatowany pojawił się kilkanaście
>dni temu jeden raz i przy ponownej próbie wyświetlenia jej zawartości
>już wszystko było OK, aż do wczoraj.

Wygląda na to, że masz fizyczne błędy na dysku, zobacz co raportuje
SMART dysku(np crystaldiskinfo), czy wartość parametru C5 jest zerowa,
jeśli nie, dysk wymaga naprawy(za pomocą np MHDD czy Victorii).
Jeśli po udanej naprawie nie będzie widać zawartości, to potrzebne
będzie odzyskiwanie danych z tej partycji.

--
"Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
 Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."