Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Thu, 17 Sep 2015 23:09:50 +0200
2. Sprawdź dysk, przeskanuj
za pomocą Kaspersky free, jest takie narzędzie, poszukaj na stronie.
Jako Kaspersky free były do ściągnięcia tylko pliki .exe.
Poszukałam pliku .iso i znalazłam Kaspersky Rescue 10. Ściągnęłam,
wypaliłam płytkę i z niej zbootowałam system.
Kaspersky zachował się inaczej niż Ubuntu, ponieważ zamontował
oba dyski (partycje) C: i E: i na ekranie powstały ich ikony.
Dysk C: mogłam otworzyć i pokazała się jego zawartość.
Otwarcie dysku E: (tego chorego) nie skutkowało żadnym komunikatem,
ale okno było puste, a na dole pokazała się informacja: 0 items.
Rozpoczęłam również skanowanie na okoliczność wirusów itp.,
ale trwało to bardzo długo i obliczyłam, że całość zajęłaby ok. 2 doby,
więc przerwałam.

Może zepsuła się tylko tablica plików? O ile wiem na dysku
przechowywana jest jej kopia, ale nie mam pojęcia jak z niej skorzystać.
W każdym razie nie chciałabym robić prób, które mogłyby coś zniszczyć,
bo ciągle liczę na to, że zawartość tej partycji da się jeszcze odzyskać.

Pozdrawiam
Zośka