Re: [WINNT] System bie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System bie widzi zawartości partycji
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 17 Sep 2015 23:21:41 +0200
Dnia Thu, 17 Sep 2015 21:54:08 +0200, Zośka napisał(a):

> Uruchomiłam komputer z włożonej płytki z UBUNTU 11.10
> i wybrałam Try Ubuntu (czyli bez instalacji).
> Partycję ok. 100 GB, czyli tę, która pod Windows jest systemowa,
> montuje i otwiera bez problemu, mogę przeglądać foldery i pliki.
> Natomiast tę drugą nazywa Nowy i po kliknięciu odpisuje
> komunikatem "Unable to mount Nowy".

> Spróbuję ściągnąć z Internetu i zastosować, ale nie wiem czy w ogóle
> zobaczy tę partycję.

Odpuść sobie porady tego artysty, bo zostaniesz ze stertą dymiących
zgliszczy w miejsce możliwych do odzyskania danych.

[ House: Medical clemency.Interesting. Wilson: Why would you use that word?]
[ House: Because I'm interested. When I'm interested, I describe the things]
[ that make me interested as interesting.        ("House M.D. 4x09 Games") ]