Re: [WINNT] System bie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System bie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Thu, 17 Sep 2015 21:54:08 +0200
4. Użyj jakiegoś systemu (choćby linuksa) live do zrzucenia materiałów z
tej partycji na jakiś inny nośnik (to może nawet na pierwszym miejscu :)

Uruchomiłam komputer z włożonej płytki z UBUNTU 11.10
i wybrałam Try Ubuntu (czyli bez instalacji).
Partycję ok. 100 GB, czyli tę, która pod Windows jest systemowa,
montuje i otwiera bez problemu, mogę przeglądać foldery i pliki.
Natomiast tę drugą nazywa Nowy i po kliknięciu odpisuje
komunikatem "Unable to mount Nowy".

2. Sprawdź dysk, przeskanuj za pomocą Kaspersky free, jest takie narzędzie,
poszukaj na stronie.

Spróbuję ściągnąć z Internetu i zastosować, ale nie wiem czy w ogóle
zobaczy tę partycję.

Pozdrawiam
Zośka