Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Fri, 18 Sep 2015 02:28:28 +0200
Właśnie zrobiłam kopię partycji C: (dopóki działa).
Zadanie przede mną jest następujące: znaleźć kogoś, kto udostępni mi
komputer z prawie 1 TB miejsca na dysku (skoro mam zrobić obraz
całego mojego dysku), pozwoli podpiąć mój dysk pod swój komputer,
zrobić obraz i przechować go (czyli blokować miejsce na jego dysku)
do czasu aż uratuję co się da na moim dysku i będę mogła to miejsce
zwolnić. Ambitne zadanie. Tym bardziej, że w tej chwili komputer
jest dla mnie narzędziem, które ma mi ułatwić życie, natomiast nie
zajmuję się nim dla samego zajmowania. Mam mnóstwo innych
spraw na głowie.
Z pewnością nie uda mi się tego załatwić w ciągu weekendu. Muszę
na razie żyć bez tych danych. :-(

Przy okazji - skąd jesteś? Jeżeli mogę spytać. Bo jeżeli Warszawa,
to narzędzia mam i mógłbym spróbować pomóc.
Bardzo dziękuję za tę propozycję. Jednak ze względów nazwijmy
to logistycznych będzie lepiej jeśli zajmę się tym sama, oczywiście
korzystając z Twoich rad. Ten fizyczny dysk, przynajmniej na razie,
jest tylko częściowo niesprawny. Partycja systemowa działa i mam
nadzieję z niej korzystać. Zatem oddawanie całego dysku jeszcze
bardziej utrudniłoby mi życie. Wolałabym uniknąć instalowania teraz
systemu na innym dysku i ustawiania wszystkich parametrów, chyba,
że okaże się to nieuniknione.

Pozdrawiam
Zośka