Re: [WINNT] Windows update - szlag by trafił

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows update - szlag by trafił
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 11 Sep 2015 17:19:38 GMT
Witaj Adam, 09 wrz 2015 w news:msp32q$t4g$1@usenet.news.interia.pl
napisałeś/aś:

> Co to znaczy "zdaje się"?
> Po co przerwałeś? WSUS w trakcie pracy czasem kilkukrotnie
> restartuje system i kontynuuje instalację.
> Teraz możesz mieć problem, i trzeba będzie czyścić.

> Która wersja WSUS?
> Starsze miały wersje językowe, nowsze mają multilingual. Wersje
> językowe masz w zakładkach Office i Legacy.

Już przeczytałem poradnik WSUS i wiem, że są tam skrypty do ustawienia
języka polskiego.
Przerywałem, kiedy już zainstalował poprawki i wisiała informacja
"listing missing ids" - coś takiego. I w mojej opini działo się to samo
co po odpaleniu WU, czyli nic.
Dziwne jest, to że zaznaczyłem mu do ściągnięcia same poprawki(bez sp i
net.) - ściągnął 175 i zainstalował chyba 6, no i przerwałem mu na
etapie j.w.
Dziwne, bo kiedy WU w końcu na tym systemie zaskoczył wypluł ponad 200
poprawek. Nie wiem, czy WSUS coś by jeszcze instalował(resztę z tych
175), gdybym mu nie przerwał, ale na razie się jeszcze nie dowiem.
Zrobiłem to jednak "po Bożemu"  W każdym razie kiedyś się na pewno
przyda. Już wiem, że do updatów potrzebne będzie dużo cierpliwości...