Re: [WINNT] Windows update - szlag by trafił

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows update - szlag by trafił
From: "Piotr B. \(pb2004\)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Tue, 8 Sep 2015 12:32:57 +0200
Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55ede742$0$27514$65785112@news.neostrada.pl...

Ile już czasu straciłem to nikomu nie powiem.
Instalowacja na starszym laptopie Toshiba windows 7sp1. Po instalacji WU
nie potrafił wyszukać auktualizacji. Za każdym razem svchost zabierał
mnóstwo pamięci i cpu i tak mogłem sobie czekać do usranej śmierci.

Potrafiła wyszukać tylko zajmuje jej to absurdalnie długi czas i absurdalną wielkość pamięci nawet na współczesnych komputerach aktualizowanych co miesiąc(na starszym komputerze wyszukiwanie aktualizacji może nawet zająć kilka godzin). Zaktualizuj ręcznie agenta Windows Update do najnowszej wersji[1] i zachowaj cierpliwość.

1. https://support.microsoft.com/en-us/kb/949104
--
Piotr Borkowski