Re: [WINNT] Windows update - szlag by trafił

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows update - szlag by trafił
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 08 Sep 2015 15:52:41 GMT
Witaj PM, 08 wrz 2015 w news:msl825$pr7$2@adenine.netfront.net
napisałeś/aś:

> Lepiej daj go komuś potrzebującemu ;)
>
> Próbowałeś wyczyścić folder WU - przywracanie systemu nie robi zmian
> w plikach.
> Logi coś mówią, szczególnie "WindowsUpdate.log"?

Tylko to jest laptop dla poterzebującego - miałem go szybko "zrobić" i
mieć z głowy.
Logi już mi się mieszają, bo je dość chaotycznie zapisywałem. Teraz robię
jeszcze raz instalację czystego win7, to będę je kontrolować.
Generalnie w WindowsUpdate.log było wiele rodzajów warningów. W dzienniku
zdarzeń nic specjalnie podjerzanego.