Re: [WINNT] Windows update - szlag by trafił

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows update - szlag by trafił
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 08 Sep 2015 15:51:32 GMT
Witaj Piotr B. (pb2004), 08 wrz 2015 w msmkhp.634.1@pb2004.pl">news:msmkhp.634.1@pb2004.pl
napisałeś/aś:

> Użytkownik "pueblo"  napisał w wiadomości grup

> Potrafiła wyszukać tylko zajmuje jej to absurdalnie długi czas i
> absurdalną wielkość pamięci nawet na współczesnych komputerach
> aktualizowanych co miesiąc(na starszym komputerze wyszukiwanie
> aktualizacji może nawet zająć kilka godzin). Zaktualizuj ręcznie
> agenta Windows Update do najnowszej wersji[1] i zachowaj
> cierpliwość.
>
> 1. https://support.microsoft.com/en-us/kb/949104

W wersji zauktualizowanej do czerwca 2015 już jest najnowszy agent i
mimo to nic się nie dzieje. A raczej coś się dzieje,tylko bez
rezultatu. Svchost cały czas 50% CPU i wg monitora zasobów nie ma
żadnej aktywności sieciowej i dyskowej z jego strony. Nie wiem na jak
długo mam taki stan zostawić, kiedy wygląda na to, że kompletnie nic
się nie dzieje. Na początku tylko rozmiar katalogu SoftwareDistibution
rośnie od kilkunastu do ~350mb i to wszystko.
Proc C2Duo, więc tak źle nie jest.
W wersji instalki z SP1 po instalacji systemu i uruchomieniu WU
zinstalował sobie najnowszego agenta, a potem znowu nic.

Znowu instaluję wersję czysty windows 7 i teraz pytanie, czy to
normalne że WU oferuje poprawkę pod nazwą SP1 wielkości ~5mb, która nie
instaluje wcale service packa?
Swoją drogą w tej wersji instalki WU działa zaraz po instalacji.

Specjalnie zmieniłem pamięć w laptopie na jedną kość 2gb na wypadek,
gdyby to był jakiś feler wcześniejszych kości. To też nie pomogło.
Procesor walnięty?