Re: [WINNT] Windows update - szlag by trafił

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows update - szlag by trafił
From: "Piotr C." <piotr@mabanana.com.delete.pl>
Date: Thu, 10 Sep 2015 21:53:19 +0100
On Thu, 10 Sep 2015 07:47:07 +0200
jo44 <jo44@TO.PRECZ.o2.pl> wrote:
> A tam - idzie dopiero 173 (po 24 godzinach!) :)

Przecież to jest absurd. Aż się boję ruszać cokolwiek - reinstalka Win7 dzisiaj
to kilka dni roboty będzie. A znowu instalacja jakichś dziwnych gotowców jest
mocno niepewna. Aha, i jeszcze dopilnować żeby nie doinstalowała się telemetria
i updater do win10 (upierdliwe KB.....445). I zrobienie nie-wiem-czego, żeby
katalog Windows nie zajmował 30GB jak mój obecnie po wszystkich aktualizacjach
(tak tak, zrobiłem oczyszczanie dysku z prawami admina i ccleaner na bieżąco).

pozdr.