Re: [WINNT] Wirtualne pulpity

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualne pulpity
From: "Piotr B. \(pb2004\)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Sat, 8 Aug 2015 11:51:29 +0200
Użytkownik "Chocobo" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mq3c1n$jk1$1@node1.news.atman.pl...
Pulpit 1 otwarty program pocztowy, pulpit 2 otwarty firefox.
Klikając w link z maila, przełącza się pulpit i otwiera w firefoxie z drugiego pulpitu zamiast otworzyć nowego na pierwszym

Ten ficzer tak ma działać. Dla porównania w Ubuntu w podobnej sytuacji link otworzy się w Firefoksie na innym pulpicie ale nie następuje przełączenie na ten pulpit. Zachowanie Windowsa jest lepsze.

Pozostałe są podobne. Mam otwarty komunikator na pierwszym pulpicie, przechodzę na drugi pulpit i w momencie kiedy chcę zmienić stan, przeskakuje mi na pulpit pierwszy.

Tutaj okazuje się gorsze. ;-)

--
Piotr Borkowski