Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy
From: "Piotr B. \(pb2004\)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Fri, 7 Aug 2015 21:58:02 +0200
Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52dpzmgu3viz$.unv4q8s0k517.dlg@40tude.net...

Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Piotr B.
(pb2004) naskrobał(a):

Może zacznij od odinstalowania oprogramowania rootkitopodobnego(poziom
ingerencji w system) czyli Kasperskiego (upewnij się że po tej operacji nie
działają w systemie żadne jego sterowniki).
Nie wiem czemu masz uprzedzenia do tego programu, ja z niego jestem
zadowolony, kilka osób którym go zaproponowałem również korzystają i nie
narzekają.

Nie mam uprzedzeń tylko wiem że bardzo ingeruje w system. Choć i tak został ucywilizowany po wprowadzeniu Kernel Patch Protection. Przez to powoduje dziwne błędy. Gdyby działało dawne Google Groups podałbym Ci więcej a tak:
https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.os.ms-windows.winnt/m0rhJkLGxN0/PKCwMJajZFYJ
https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.os.ms-windows.winnt/pRLfOt02I0w/-FRmhAFhtX0J
Ogólnie jak coś dziwnego się dzieje na komputerze i jest/był na nim obecny K. to zazwyczaj jest to często wina tego antywirusa albo jego złej deinstalacji. Nie zdziwiłbym się gdy tak było w tym przypadku. Diabli wiedzą co się działo podczas upgradu.

--
Piotr Borkowski